dinsdag 21 april 2015

Nieuwe blog Ostrea sieraden oesterschelpen


De laatste tijd houd ik mij naast het schilderen en schrijven ook bezig met het maken van sieraden van oesterschelpen. Meestal broches en colliers. Doordat ik er toch nogal wat verkocht, leek het me leuk om er een aparte blog van te maken waarop ik telkens de nieuwe sieraden zet. Hier boven zien jullie een sterk uitvergrote broche om de bewerking te tonen die de schelp heeft ondergaan.


Op deze collage een aantal broches en één collier. Wie interesse heeft in de sieraden of er een zou willen bestellen als cadeautje moet zeker even op mijn nieuwe blog kijken. Er staat veel te lezen over de bewerking, maar ook iets over de oesterteelt en niet te vergeten het geheim van de oesterparel. Klik hier even op www.ostreasieraden.blogspot.nl  en je komt er direct!

1 opmerking:

Ans van Ispelen zei

Erg mooi Marja en succes met dit Blog.

Groetjes Ans