dinsdag 1 december 2015

Jullie kunnen mij volgen op nieuwe blog



De laatste tijd heb ik veel maatschappelijke werkzaamheden afgesloten (werk bij Welzijn Hoeksche Waard, Raad van Toezicht Bibliotheken Hoeksche Waard etc.) om mij volledig op het schrijven van boeken te kunnen concentreren. Daarnaast ben ik nog redacteur van het tijdschrift Wegwijs voor de gemeente Oud-Beijerland en doe wat journalistiek werk voor enkele bedrijven en stichtingen. Uiteraard gaat mijn werk als directeur/uitgever voor uitgeverij Deboektant Klaaswaal gewoon door. Ook voor de komende periode staan er weer aardig wat interessante boeken op stapel om uit te geven. Ik ben momenteel onder mijn naam Marja Visscher te volgen op Facebook. Daar worden ook de boeken vermeld die ik via uitgeverij Deboektant publiceer. Daarnaast heb ik speciaal voor mijn lezers en toekomstige lezers een nieuwe blog aangemaakt. Volgers die mij nu op deze blog volgen kunnen mij, indien er interesse is in mijn schrijfavonturen, volgen op www.auteurmarjavisscher.blogspot.nl
Uiteraard hoop ik jullie daar weer te ontmoeten. Afgelopen zomer heb ik hard gewerkt aan een trilogie (familieroman) die zich afspeelt in Puttershoek en gedeeltelijk in Dordrecht. Twee delen daarvan liggen inmiddels bij uitgeverij Zomer & Keuning. Het eerste deel daarvan is momenteel na een ontvangen leesrapport in bewerking. Het is mijn bedoeling om twee romans per jaar te schrijven. Dat kunnen streekromans, familieromans en historische romans zijn. Nu de trilogie geschreven is, heb ik onderzoek gedaan naar gegevens voor een historische roman. Uiteraard zal ik later de uitgekomen boeken ook promoten via lezingen, persberichten, interviews (kranten, radio). Ook deze activiteiten zal ik aankondigen op Facebook en op www.auteurmarjavisscher.blogspot.nl 
Ik hoop jullie allemaal als belangstellende volger te mogen ontmoeten. Zijn er vragen over mijn werk dan wil ik die graag toelichten. Geef je mail en je krijgt een persoonlijk bericht van mij.
 

1 opmerking:

Blogger zei

Ever wanted to get free Facebook Followers?
Did you know you can get them ON AUTOPILOT & ABSOLUTELY FREE by getting an account on Like 4 Like?