dinsdag 28 oktober 2014

Mijn berenbruid ontbeert een goed geklede 'gom'



Ik heb een kleine verzameling beren, een van de leukste, maar ook een beetje een trieste is mijn berenbruid. Om in de berensfeer te blijven, ze ontbeert een goed geklede 'gom'. Aan liefde bij deze mooie dame overigens geen gebrek.



Ik heb een leuk oud koffertje waarin ik de beren heb neergezet, maar die maak ik direct leeg zodra ze haar gom heeft gevonden. Want wat is er aangenamer dan direct met je grote liefde de koffer in te duiken, toch?!! Ze zoekt: een ggkl.beer zo rond de 25cm l. Hoeft niet direct een oude brombeer te zijn, als hij maar lief is.

2 opmerkingen:

La Maison zei

Jammer dat ik geen ,,gom,, ben want voor dit schatje zou ik meteen vallen.

lieve groet
Hermine

Ans van Ispelen zei

Wie weet zie je de " gom " op een goede dag in een kringloopwinkel,met smekende oogjes zegt hij dan :
" Neem me asjeblieft mee. "

Groetjes Ans